Aktualizácia 'Apríl 2017'
O aktualizácii
Hlavným cieľom tejto aktualizácie bolo zohľadniť skupinovú prácu v softvéri Tribunal nastavením užívateľských a skupinových oprávnení. Je zohľadnené zastupovanie, pribudli hromadné operácie a sprehľadnila sa karta spisu.
Obsah
- podpísaný záznam mediačnej knihy je zamknutý na čítanie
- zmena zodpovedného za klienta
- moji klienti kde som hlavný zodpovedný, zdielaní klienti kde nie som hlavný ale mám pridelené spisy
- indikácia chýbajúceho súboru dokumentu
- indikácia zvoleného filtra
- prehľadná karta spisu so záložkami
- štatistické údaje spisu
- hromadné mailovanie zo spisu (viacerým kontaktom)
- hromadné operácie s klientmi, spismi, dokumentami a úlohami v zoznamoch
- zastupovanie s indikáciou zástupcovi
- právomoci pre skupiny majitelia, advokáti, koncipienti a praktikanti
- pojednávania nielen v klendári, ale aj v karte spisu
- kalendár spisu
- judikáty k spisu
- jednotný kalendár navyše s agendovým a ročným pohľadom
- pohľad na objekty v zoznamoch sa začína mojimi (napríklad moje spisy)
- plnomocenstvá
- kontrola záloh
- ročný pohľad na knihu došlej a odoslanej pošty
Ako spravím... (Používateľská príručka)
Pripravili sme pre vás aj niekoľko užitočných návodov, ako využívať nové funkcie z tejto aktualizácie.
Aké hromadné operácie sú na zozname spisov?
Ako fungujú používateľské oprávnenia?
Ako nájdem spis konkrétneho klienta podľa spisovej značky?
Aké štatistické údaje poskytuje karta spisu?
Ako pridám judikát do spisu, ako ho aktualizujem?
Ako vyzerá nová karta spisu?
Ako zmením zodpovedného za niekoľkých klientov?
Čo môžem robiť s vybraným dokumentom na zozname dokumentov klienta?
Ako pracujeme s jednotným kalendárom?
Ako uvidím všetky spisy, za ktoré som zodpovedný?
Ako zaevidujem plnomocenstvá?
Čo je to zákaznícky účet a ako sa nastavuje?
Ak chcete, môžte si pozrieť aj celú príručku.
Ukážky
Najprepracovanejší softvér pre právnikov, advokátske kancelárie a mediátorov.