Aktualizácia 'Júl 2017'
O aktualizácii
V tejto aktualizácii, ako aj z jej názvu vyplýva, sme sa zamerali na elektronický podpis. Od tejto aktualizácie je už práca s elektronickým podpisom v softvéri Tribunal oveľa jednoduchšia. Stačí iba vyhľadať požadovaný dokument a stlačiť tlačítko Podpísať.
Obsah
- kvalifikovaný elektronický podpis dokumentu v akomkoľvek formáte, vďaka integrácii so softvérom QSign
- vylepšené stopky bežiace na pozadí, neblokujú prácu s Tribunalom
- pohodlnejšie vytvorenie novej verzie dokumentu iba na jedno tlačítko
- vylepšený vzorec pre generovanie spisovej značky s možnosťou kontinuálneho číslovania za všetky druhy spisu
- možnosť vypnúť triedenie spisov a možnosť triedenia podľa spisovej značky
- podradené spisy na ľubovoľný počet úrovní
- možnosť pridať kartu účastníka pri zakladaní spisu
- nová miniaplikácia „Naposledy otvorené dokumenty“
- filter „zodpovedný“ v žurnáli
- zobrazenie e-mailových správ s rozkliknuteľným detailom
Ako spravím... (Používateľská príručka)
Pripravili sme pre vás aj niekoľko užitočných návodov, ako využívať nové funkcie z tejto aktualizácie.
Aké hromadné operácie sú na zozname spisov?
Ako fungujú používateľské oprávnenia?
Ako nájdem spis konkrétneho klienta podľa spisovej značky?
Aké štatistické údaje poskytuje karta spisu?
Ako pridám judikát do spisu, ako ho aktualizujem?
Ako vyzerá nová karta spisu?
Ako zmením zodpovedného za niekoľkých klientov?
Čo môžem robiť s vybraným dokumentom na zozname dokumentov klienta?
Ako pracujeme s jednotným kalendárom?
Ako uvidím všetky spisy, za ktoré som zodpovedný?
Ako zaevidujem plnomocenstvá?
Čo je to zákaznícky účet a ako sa nastavuje?
Ak chcete, môžte si pozrieť aj celú príručku.
Ukážky
Najprepracovanejší softvér pre právnikov, advokátske kancelárie a mediátorov.